ja nu är det gjort =)

Nu är det tyngsta steget taget! Att ta mig i kragen och gå dit. Någonstans finns en skamkänsla i kroppen över att behöva gå dit igen. Men den här gången känns det ändå annorlunda. Jag har stort stöd från nära och kära och en stark tro på mig själv i och med allt stöd. Kan det bli bättre?
Jag har satt upp små mål med den här veckan som kommer. (v.1)
Det är att dricka mera vatten och att jag ska köra ett zumbapass eller en promenad på söndag. Det känns som två enkla mål att uppfylla =)

Jag har satt upp små delmål på vägen och nu är jakten igång efter stjärnorna =) "sikta mot stjärnorna" =)
självklart är målen med 5% och 10% uppskrivna.

helt plötsligt känns det kul att planera mat, pussla ihop mina dagar med nya rutiner att följa. Jag har levt ett liv helt utan rutiner alldeles för länge nu. Nu är jag mogen för en förändring. Förhoppningsvis för alltid.
en skillnad mot när jag gick ner 19kg sist är att jag tänker att det är en förändring för alltid och inte bara ett sätt att snabbt gå ner i vikt. Tillslut ska jag ändå klara av att hålla vikten.

Kan babbla på om allt länge till men det får allt bli en cliffhanger till nästa uppdatering =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0