Pysslande med ProPoints =)

Japp, domen kom denna onsdag med =)
-0,7 iaf. jag har mina egna "knep" på vad som funkar och inte funkar för mig så jag ska ta till de till nästa vecka för att se om det blir mera viktminskning..

Förut så var jag orolig över hur en helg med två dagars kalasandes ska gå till för att klara sig med sitt dagliga propoints, ev lite av veckobonusen med..
Men den här gången (i helgen) blir det två dagars kalas för underbaraste Casper som fyller 1år. Så det blir massa frestande frestelser som tårtor och andra bakverk, smörgåstårta m.m. Hur ska jag klara det här?
Jo jag ser med glädje fram mot helgen för att lyckad pyssla ihop det ätbara med mina dagliga points. Klurigt men absolut inte omöjligt =)  Likaså nästa helg när vi (troligtvis) ska fira Molly som fyller nästa söndag. då blir det också kalas fast "bara" en dag. Men det kommer vi att kirra galant!

Vi har  börjat med en ny tradition på onsdagar! en helt underbar tradition!
Efter VV har vi varit hos mig och ätit kvällsmat, myst, pratat, SKRATTAT och sen en super god efterrätt. och självklart pepsi max. kanske inte så nyttigt, eller vad tänker ni? Nej kanske inte men allt ryms i våran dagliga ranson =) Kan det bli bättre?
Underbar tradition!

Dags att återgå till letandet av en ny kamin =) dom sa precis på nyheterna att dom väntade att elpriserna skulle gå upp mycket under vintern så vi gör verkligen en bra investering i en ny kamin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0